onsdag 17 september 2008

Barndop



Så släcks ett liv och ett nytt tänds.... Dagen efter jag sagt adjö till mormor åkte jag och barnen till Hörnefors på barndop. Min lillasyster döpte sitt andra barn, en flicka som fått namnet Matilda. Det var en vacker kyrka och ett jättefint dop. Efter var det kaffe och smörgåstårta, vanlig tårta och marängtårta och bullar och kakor... Mums! Det var också otroligt roligt att träffa alla även om det blir lite ont om tid att prata av sig.
Jag var nog något slutkörd för efteråt upptäckte jag att jag inte tagit många foton.

sorry för att ni får vrida lite på nacken. Jag ska räta till fotot senare :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sånt är livets gång...nån dör och nån föds. Det är vackert om man tänker efter, tycker jag...
/ Kicki

Anonym sa...

Vilken fin musik!!!!!

Tigerliljan sa...

Tack! :-)