måndag 27 juli 2009

Mer semester...

Ja, så har sista semesterveckan börjat.. och mestadels regn även idag. Nåja, under gårdagen så hade jag fullt upp utomhus och plågade mig vid jordgubbslandet så idag var det ganska skönt att ta beslutet att vara inomhus. Mina fingrar värker fortfarande efter gårdagen! Och än har jag egentligen inte börjat rensa ogräs i själva landet.. bara runt omkring. Men det kommer att bli riktigt bra tillslut. Tror tyvärr inte att jag kommer att hinna allt under veckan för jag måste ju få göra nåt annat mellan varven.. som lite fotoredigering t ex. Ska sätta mig och pyssla med foton från klassträffen som vi hade i lördags. Jag tog 158 foton, så det tar ju ett tag att gå igenom dem :-)

1 kommentar:

Stugan nere vid sjön sa...

Hoppas solen fortsätter att skina på dej!