onsdag 4 juni 2008

Foton från flyttstöket

Jag utlovade ju bild på Jennifers tapet, så nu kommer lite foton från då vi flyttade:



Det ser kanske inte så illa ut på bilden, för blixten gjorde tapeten betydligt ljusare än vad den är i verkligheten. Nu har de tapetserat en ny våd över färgen så det ser trevligare ut, men tyvärr var det inte möjligt att få fondväggen flyttad.



När jag ser bilderna från alla kartonger så känns det härligt att de åtminstone minskat i antal. Men tyvärr så har jag fortfarande kartonger lite här och där i hörnen. Ingen kan anklaga mig för att jäkta med att flytta in.. :-)


Jag har i alla fall inga problem med vad jag ska göra med de tomma kartongerna. De slänger jag i bilen och tar med mig till Slagnäs för att där fylla dem igen.. Herre gud vad man ställer till det!Tänk innan vi genomfört den flytten! Jag kommer att drömma mardrömmar om kartonger!




Inga kommentarer: