måndag 2 juni 2008

PV:n till salu!


Fick ett mail från lillebror som stått som kontaktperson för den annons vi haft på pappas pärla: PV:n. De bud han fått in har varit för låga så det bestämdes att den skulle annonseras ut igen i annonsbörsen och ytterligare någon plats. Förhoppningsvis hittar fler annonsen nu så att vi kan få ett lämpligare bud på den för den är verkligen en pärla!
http://www.annonsborsen.se/veteranbilar-16/volvo-pv-444-498768.html

I övrigt så händer det inte mycket på den fronten. Jag har inte hört ifrån advokaten trots att anbudstiden på fastigheterna gick ut den 25:e maj. Har förstått att det ska ha kommit in bud på båda fastigheterna men vet inte mer. Detta är verkligen frustrerande må jag säga!
I fredags åkte jag iväg till sommarstugan då jag fått veta att den stod olåst! Jag gick runt och kontrollerade alla dörrar och kollade läget, men det såg inte ut att ha varit någon där som tur är. Det var en underbar kväll, vindstilla och sol. Det var nog en av de jobbigaste stunder jag haft... Strosade runt och satt länge vid branten ner mot laisan och bara grät... Det känns verkligen så hopplöst att jag inte kan ta över stugan, min tillflyktsort och absolut den vackraste platsen i mitt liv...

Inga kommentarer: