måndag 25 augusti 2008

Musikvideo

För några dagar sedan fick jag en länk till en barndomskompis musikvideo som lagts upp på bl a Youtube. Naturligtvis måste jag göra lite reklam för den här också! Gå in och kika på den och lyssna förstås! :-)
http://www.youtube.com/watch?v=CUKctRvwG0Y

Förresten finns den på Myspace också. Sök bara på Springact.

Kommer inte ihåg på vilken sida det var bättre kvalitet på ljudet...

Så himla mycket kul vi haft tillsammans under uppväxten! Tänk vad trist det är att man inte håller bättre kontakt med sina barndomsvänner. Med tanke på hur enkelt det är med datorer, internet och mobiler och ändå... Jag är helt värdelös på att hålla kontakt med folk, och ändå så tänker jag på dem då och då utan att skicka iväg ett ynka litet mail ens! Jag får nog försöka uppdatera min maillista och göra en mapp för barndomsvänner att ta kontakt med.

1 kommentar:

Livet i träsket sa...

Det är ju inte ditt fel om vägen, och inte deras heller, det är ju allt regnande som har ställt till det! God Jakt får jag väl säga och vi ses kanske i skogen...