måndag 22 februari 2010

Aerosmith


För er som undrar - och inte hört mig tjata.. :-) så är mina stora favoriter ända sedan 70-talet Aerosmith! Jag har en väldigt bred musiksmak och lyssnar på det mesta, men återkommer hela tiden till Aerosmith: när jag är deppig, glad, trött, festarsugen eller när jag ska städa - då sätter jag på Aerosmith. Passar till allt! Och ibland får jag frågan om vilken som är min favoritlåt, men det är jättesvårt att svara på för det beror också på vilket humör jag är på. Men jag gillar t ex: Sweet Emotion, Amazing, Dream On, Cryin´, Pink, I Don´t Want to Miss a Thing, Angel, Jaded, Fly Away From Here, Walk This Way... och en massa fler förstås. De flesta här är ju ballader, vilket nog ändå är det som jag lyssnar mest på, men jag gillar de andra också.
Har du inget speciellt för dig: gå in på youtube eller spotify och lyssna en stund på nån Aerosmithlåt.. :-)