fredag 28 mars 2008

Besvikelse

I veckan fick vi besked att konserten med Tokio Hotel som vi skulle gå på nästa vecka blivit inställd! Sångaren har fått halsproblem och måste opereras. De kommer att ge en konsert längre fram, men något datum är inte satt så det vet man ju inte när det blir. Värst av allt är ju att flygbiljetterna inte är avbokningsbara utan bara ombokningsbara. Det kostar dessutom 150 kr per person och resväg att boka om så om jag inte har ett datum för konserten så kan jag tvingas boka om ytterligare en gång. Det tillsammans med att det inte finns lika billiga flygbiljetter längre gör att det kommer att kosta mig minst 1500 kronor det här! Inte vad min hårt ansträngda ekonomi tål... Suck! Aldrig får man vara riktigt glad :-(

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad tråkigt att höra! Tänk att man aldrig får vara riktigt glad!!!

Pratade förresten med mamma när ni hade varit där och hjälpt henne att skotta! Hon var såååå tacksam och glad!!! Hon tyckte att ni var så snälla och gulliga!!! Det tycker jag med!!!!

Vad kul att Micke har höjt sig!!! Tråkigt dock att han inte känner sig lycklig! Hoppas bara att han orkar hålla ut den sista stunden som är kvar! Hälsa honom att det blir bättre! Det är inte alltid så där tufft som han har det nu!!!