onsdag 2 april 2008

Vånda om inställda resor och konserter

Nu har jag fattat beslutet att istället för att boka om flygbiljetterna till en kostnad av nära 1500 kronor och senare ombokning igen för nära samma summa, så struntar jag helt enkelt i att använda biljetterna. Det kostar mig drygt 1100 kronor att inte åka eller boka om men då kan jag istället boka nya biljetter när det nya konsertdatumet kommer. Men nog känns det lite konstigt att bara strunta i biljetterna...

Fick ett sms från min sambo som har fått en betald semestermånad nu pga att han arbetat så mkt under vintern.. Han har det gräsligt skönt med underbart vårvinterväder med sol och värme och spydigt skrev han att han förstår att jag inte vill titta ut genom fönstret idag (eftersom jag sitter på jobbet) och att han istället tittar in genom fönstret.. Suck, vad orättvist det är.. och barnen är på Vittjokk, skidbacken här utanför Arvidsjaur, på friluftsdag idag.. och här sitter jag vid datorn...

Inga kommentarer: