söndag 27 september 2009

Idol -09

Tittade som så många andra på Idol i förrgårkväll. Naturligtvis höll jag tummarna för Patrik Öhlund! Jag tycker att det är häftigt med en kille på 37 som går vidare, men sen tycker jag också att han har en fantastisk röst!
Jag har lyssnat på honom live vid ett tillfälle på en födelsedagsfest där han sjöng och jag kan lova att man fick rysningar i kroppen av välbehag.
Jag kan förstås hålla med om att inga småtjejer kommer att skrika hans namn hysteriskt, men det är väl inte det programmet går ut på?! Visst finns det plats för idoler som är lite äldre, eller ska man kassera alla artister när de passerat 35?

2 kommentarer:

gunnel sa...

äntligen ett bloggande från Karin.
fin röst hade han men det var väl inte riktigt min sorts musik. Jag ska till Sorsele inom de närmsta 10 månaderna men nu har jag fått Sorselenaturabstinens. Fick det av dina bilder på bloggen, så ut och fota min vackra dam. Du gav mej sjukan, bara du kan bota mej.(tror jag)

Mamma till 3, jag och storasyster. sa...

Jag kan då säga att jag också tycker att han är bra av det lilla jag har hört.