fredag 2 maj 2008

Fotoutställningen på jobbet



Lovade ju tidigare att sätta in foto från vår fina utställning på jobbet, men har inte haft kameran med mig tidigare. Men idag tog jag den med mig så att jag kunde ta ett foto på utställningen. Ber om ursäkt att det speglar sig en del från våra lysrör, men visst är det fiiina kort! :-) Mitt är det som är längst till vänster på nedre raden. Framöver ska vi ungefär en gång i månaden byta tema och nästa gång är temat "djur". Det är valfritt om man bearbetar sina foton eller låter dem vara som de är. Själv har jag inte blivit så van att jobba i Photoshop att jag bearbetar mina foton, men vi har haft några träffar där vi jobbat i Photoshop och vi fick även tips att gå in på www.moderskeppet.se där man kan gå gratiskurs i programmet så jag ska träna mer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina!!! Ditt foto verkar väldigt läckert! Kul grej med fotoutställning på jobbet!!!