torsdag 8 maj 2008

Stegräknare och bilproblem

För att hjälpa mig på traven med mitt stegsamlande så har någon högre makt ordnat så att jag igår tvingades lämna in bilen på verkstaden för att laga den. Det innebar att jag fick gå några kilometer hem från verkstan och sen har jag gått till jobbet idag och ska gå hem också... om det inte regnar för då liftar jag. Det får ju finnas nån måtta! När jag traskade hem igår, i mina högklackade skor förstås, och började känna tröttheten komma krypande så pep det till i min telefon. Det var dottern som talade om att hon lagat middag som väntade på spisen! Vilken lycka! Det var verkligen rätt dag att bli bjuden på mat och till råga på allt så hade hon dukat fint med ett glas vin också. Hon vet vad en stackars slutkörd mamma behöver! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så otroligt gulligt av henne!!!!