söndag 25 oktober 2009

Planeringsdagar

var det i torsdags och fredags i Arjeplog. Det var min blivande arbetsplats som hade det och jag fick också vara med på torsdagen och halva fredagen. Kul! Vi höll till på Hornavan Hotel http://www.hornavanhotell.se/ och det är ett trevligt hotell med fantastisk middagsmat vill jag lova!

Förutom jobb och mat så blev jag även välkomnad till gänget med en blomma! Det var överraskande men jättekul, och jag höll ett litet oförberett tacktal, så jag hoppas att jag inte svamlade allt för mycket :-)

Vi sjöng och lekte lite lekar också så det var en jättekul afton och kväll.

3 kommentarer:

Lillasysyer Eva sa...

Var ska du börja arbeta? *Inte så lite nyfiken*

Tigerliljan sa...

Jag kommer att börja på lokala arbetsförmedlingen i Arvidsjaur och ska jobba 1 dag/vecka i Sorsele. Start på måndag i Sorsele - spännande! :-)

Lillasyster Eva sa...

Åh, vad kul för dig! Och vad praktiskt... Då slipper du ju pendla så långt en av dagarna!