onsdag 10 juni 2009

Examensdag

Ja, då har dottern gått ut grundskolan.. äntligen!! Det har varit en jobbig tid men idag fick hon skörda frukten efter allt slit. Hon har fått sitt avgångsbetyg och hade inget IG! Gissa om hon var lättad! Och jag med förstås. Och solen sken och det var varmt ute och hon var så vacker! :-)

Och även John förstås! :-) Efter kyrkan så åkte vi och åt tacotallrik tillsammans med John och hans mor och syster. Sen följde Jennifer dem hem för att fira examenskvällen hemma hos dem. Jag varvade ner i lugn och ro hemma i Sorsele och ska strax åka till Bure för att i morgon bitti åka iväg på nästa skolavslutning eftersom sonen har avslutning i Piteå..

3 kommentarer:

Linda sa...

Hej,
Oj vad fin hon är i håret, jättefräsig färg :-) Hoppas du har en skön ledighet, vi ses!
/L

Lillasyster Eva sa...

Jennifer var jättefin! Skogalen som jag är så kunde jag ju inte låta bli att lägga märke till hennes skor. Tjusiga!!! Och vilken läcker färg på klänningen!!! Hälsa ett stort grattis till Jennifer från mig!!!

Tigerliljan sa...

Hihi, ja det kanske ligger i släkten för jag är också skogalen.. skorna har hon lånat av mig :-)Men klänningen är hennes och fantastiskt fin! Jag kan dock inte låna den av henne för det var mååånga år sen jag kunde komma in i något så litet..