tisdag 23 juni 2009

GI-Metoden

Jaha, så var man där då.... tillsammans med så många andra... :-) Men vad det än så länge handlar om är att Ingemar pratat med jobbarkompisarna och de skröt väldeliga om hur mycket de gått ner i vikt sedan de börjat med GI-metoden. Han blev också sugen på att testa och min första reaktion var kort och gott: Jag tänker då inte delta i något sånt för aldrig att jag skippar potatis och pasta och bröd! Nåja, när jag sansat mig så tänkte jag till... jag kan ju i alla fall försöka hjälpa honom med lite recepttips och information (Som jag gärna tar emot från er som vet lite om det) och sen tänker jag mig att jag kan delta när det passar mig! :-)
För om sanningen ska fram så har jag ju lagt på mig några onödiga kilon och de kan jag ju gärna bli av med.

3 kommentarer:

Stugan nere vid sjön sa...

Grattis på födelsedagen! Vilket väder du beställt! Ha en riktigt avkopplande och skön dag. Kram

Tigerliljan sa...

Tack så mycket! Ja, det är verkligen fantastiskt väder! Jag har varit i sommarstugan och njutit av sommaren idag, men tyvärr är jag ruskigt förkyld så jag orkar inte så mkt.. :-(

Linda sa...

Peter kör också GI nu, ni får dela tips :-)

Ha det gott!
/Linda