torsdag 18 juni 2009

Fototräff



Igårkväll träffades vi några stycken ur fotoklubben för en utflykt. Först åt vi alla tillsammans hos Anneli ute vid hennes grillplats. Jättetrevligt! :-) sen åkte vi iväg till Reivo som är ett naturreservat och det blev verkligen en fantastiskt utflykt! Vädret var underbart med sol och i princip vindstilla (vilket förstås myggen också gillade) Och det var en härlig urskog med många döda träd som blev fotograferade i alla möjliga vinklar och både närgånget och långt ifrån. Ja, vi hittade många andra fina motiv också så när jag kom hem sent på kvällen så kunde jag inte låta bli att köra in bilderna i datorn direkt och titta på dem och jag är jättenöjd! Dessutom som bonus på fototemat så på hemväg stannade jag efter vägen där en stor renflock håller till, de har många söta kalvar som för en gångs skull inte blev så rädda för mig för jag kröp fram med bilen flera hundra meter för att inte skrämma dem. Tacksamma fotoobjekt! :-)

1 kommentar:

Stugan nere vid sjön sa...

Vilken härlig bild! Fotografer in action!