lördag 26 januari 2008

Besvikelse x 2


Idag efter jobbet åkte vi och tittade på ett hus jag funderat på att hyra. Det blev dock en besvikelse! Två av sovrummen var väl någorlunda, men de andra två var pyttesmå plus att man måste gå igenom ett rum för att komma in i det andra. Dessutom var det gamla sjabbiga tapeter i sovrummen vilket gav en unken känsla. Jag blev så besviken.. att sen inte Ingemar kunde komma och hälsa på ikväll gjorde att jag efter att vi ätit helt enkelt gick och la mig och sov någon timme.. Suck...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att du blev besviken! Besvikelser klarar man sig bra utan tycker jag!!! *Tröstkram*

Tigerliljan sa...

Tack för tröstkramen! ja, det är inte kul när man blir besviken. Jag hade hoppats på att kunna få ett billigare boende, men får leta vidare!

Anonym sa...

Stackare! Jag ska hjälpa dig att hålla utkik efter hus eller lägenhet att hyra... ;o)

Tigerliljan sa...

Tack! Det var snällt! :-)