söndag 13 januari 2008

Postorder




I helgen har jag beställt lite kläder från H&M. Det blev några tunikor, som är mitt favoritplagg! Det mesta svart men beställde även denna, i lejongul färg, och det kan man nog kalla impulsköp :-) Men förutom svart så gillar jag brunt, guld och brons så det kan nog bli riktigt fint. Vi ska snart göra en beställning till med kläder till dottern, så det ser ut som om pengarna kommer att skickas till diverse postorderföretag den närmaste tiden.



Sen har jag planerat att beställa lite prylar till hemmet. Jag har fortfarande inte några fina gardiner i vardagsrummet så jag har kikat i en del kataloger efter några lämpliga gardiner. I Jotex hittade jag ett par som dock dottern inte gillade särskilt mycket. Hon tyckte nog att det var lite väl mycket mönster på dem. Men färgerna är rätt för vi kommer att ha svart och rött som bas. Vi har en härlig röd ryamatta som vi gillar skarpt! Sen väntar vi med spänning på den svarta soffan som kommer på torsdag. Jag skulle gärna vilja ha snygga gardinstänger men hur gör man när man har ett långt fönsterparti med balkongdörr? Alla stänger är ju max 190 cm långa!


Dottern gillade dessa gardiner mycket bättre och jag kan väl hålla med henne om att de är stilrenare. Ska sätta mig och beställa så får väl slumpen avgöra vilka det blir!

2 kommentarer:

Anonym sa...

IKEA har stänger som är längre.De har en som är 210-385 cm lång.

Tigerliljan sa...

Tack! Det har jag missat att kolla! Synd att jag inte hade koll på det innan. Undrar om man hinner få med den med soffleveransen?! Måste kolla :-)