måndag 28 januari 2008

Blommogram på jobbet!


Idag fick jag världens överraskning på jobbet! Fick ett meddelande från en kollega att jag skulle kontakta blomsteraffären på förmiddagen. Så jag gjorde det och hon berättade då att jag hade ett blommogram som skulle levereras till jobbet. Hon undrade vilken tid jag slutade och eftersom jag slutade 18.30 skulle de leverera dem 18.00. Sen funderade jag under dagen, vem i allsindar skickar blommor till mig! Jag fyller inte år, har inte namnsdag och inte har jag något annat som bör firas heller.. Tankarna snuddade rätt ofta vid Ingemar, men njae, han är inte så romantisk.. Nej, jag visste helt enkelt inte. Så, strax innan 18 kom leveransen.. och döm om min förvåning när det var från en sökande som jag coachat!! Det kändes verkligen jätteroligt att få ett sådant tack för det jobb man lägger ner! :-)

2 kommentarer:

Livet i träsket sa...

Superkul! Det är du väl värd!!

Anonym sa...

Vilken härlig överraskning!!!