fredag 25 januari 2008

Tokio Hotel vs Skellefteå AIK



Igår kväll satt jag vid datorn och lyssnade på webbsändning från hockeyn. Det var ju match mellan Skellefteå och Luleå och det ville jag ju inte missa. Min älskling däremot, han var på plats i Isladan, Skellefteå och såg matchen! Nej, jag är inte ALLS avundsjuk! Hrmm..... Men i alla fall, så visade jag verkligen hur snäll jag är när min dotter kom rusande och meddelade att det skulle vara webb-TV från Rockbjörnen-galan i Stockholm. Där skulle Tokio Hotel vara med! Jag bläddrade raskt till aftonbladets sida, men inte såg jag något om att Tokio Hotel skulle uppträda. Men så såg jag en notis att de var nominerade till pris.. innebär det något uppträdande? Nej..skulle inte tro det. Innebär det att de finns på plats och kommer att hålla ett låångt tacktal? Njae, inte så säker på det heller.. Men tänk om?.... Det var bara att växla om till webb-TV och sen lyssna på Hiphop och annat i eeevigheter. Nåja, det blev en Rockbjörn till dem och en hälsning, för de var naturligtvis inte på plats för att ta emot priset. Jennifer var glad ändå. Rockbjörnen fick de som Årets utländska grupp.



Och hockeyn? Ja, Skellefteå vann efter Sudden death :-)


Och Mikael Renberg rättade till den miss han tydligen gjorde i början som renderade ett mål för Luleå, genom att assistera till Skellefteås alla mål! Härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen det där med att sätta barnen först. Man kan ju inte ens låta bli att göra det! :)