torsdag 24 januari 2008

Shopping, shopping, shopping! :-)

I morgon har jag ledigt från jobbet eftersom jag ska jobba helg och tänk att jag hade en sån tur att Ingemar skulle till Luleå just den dagen så att jag kan följa med! Han ska sitta i direktsändning på Radio Norrbotten på eftermiddagen. Själv tänkte jag mig lite shopping och strosa i affärer istället.. inte helt fel en ledig dag :-) Jag ska också hämta biljetterna till Tokio Hotel-konserten. Ska bli skönt att ha dem i sin hand så att jag säkert vet att allt är OK.

Och för att ta upp ett annat ämne som jag tror har dykt upp här tidigare... snö.... Gissa om det snöar idag!! :-( Helt otroligt vad det snöar! Inte för att jag är sörlänning, men mina kollegor på jobbet har läst en historia som jag skickat runt på jobbmailen och jag kan säga att snart känner jag mig som huvudpersonen i den berättelsen.. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul med lite shopping! Hade själv tänkt ta en snabb tur til Ikea för att titta på rullgardiner. Vi har ju köpt nya fönster (fast än är inte allt klart). Och det behövs något för att skärma av solen ibland i köket. Speciellt nu när solen står så lågt! Så jag tänkte mig vita rullgardiner. Våra fd grannar har köpt sådana och jag tyckte det blev fint. Hoppas bara att vi kan sätta upp sådana!!!

Anonym sa...

Blev det något shoppat?