måndag 11 februari 2008

Jubel åt Tradera!!

Igår fyllde min son 16 år. Då jag inte tillhör de rikas skara så hade jag denna gång köpt presenten på Tradera. Och det blev en väldigt lyckad present. Jag köpte honom en mobiltelefon och visserligen är den begagnad, inte senaste modell och man får väl räkna med att batteriet inte håller i evighet men priset var perfekt och dessutom som extrabonus så hade säljaren sparat all musik och en massa spel på minneskortet! Härligt! Nu hade vi ingen jättefödelsedagsfest, för barnen har varit hos sin pappa i helgen och kom hem halv elva igår kväll, men jag gissar att det inte är viktigt längre att mamma sjunger Ja må du leva..
Tänk att barnen håller på att bli stora..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa Micke och gratta ifrån mig!!!

Tigerliljan sa...

Ja, det ska jag göra!